Lexus oдамна пушта струја во погонот на своите модели. NX прв во марката нуди можност батеријата да се приклучи за полнење. Целиот автомобил се чини дека донесува некоја нова димензија на електрификација.

Во салонот на Тојота Авто Центар денес имаше премиера уште еден модел што е од посебна важност за целиот пазар. NX е најпродаваниот модел на Lexus на македонскиот пазар и сега влегува во нова генерација.

За новиот Lexus NX во основа може да се каже дека не донесува нешто, што неговата претходничка и општо сите модели на луксузната марка на Toyota, не го нуделе и досега. Но, затоа, тој нуди повеќе од сето тоа, поради коешто што светот и досега ја ценел и ќе ја цени оваа моделска серија, исто како и марката. Тоа што би звучело во лош контекст на друго место, тука само оди во корист на имиџот на маркава, што ужива независен имиџ од германските премиум машини и разни други марки што се повикуваат на премиум.

Една мала промена во ознаката укажува на една од клучните промени во новата генерација на Lexus NX. Првиот од двата изложени примероци од новодојденецот носи ознака NX 450h+. Новина е плусот, и тоа е уште еден генијален зафат на Lexus, своите модели со приклучен хибриден погон да ги доозначува со „+“. Светот се заснова на тој плус, секој сака да има плус, да постигне нешто плус, па така и NX. Нема потреба од испишување еднолични слогани „plug-in hybrid“ или уште погрдо PHEV (што некому звучи како ‘пф’), туку само се додава еден плус. Lexus, хибриден, со сé што прави еден автомобил да биде Lexus, со сé што прави еден хибриден погон да биде ценет, ама на сето тоа плус.

Директорката за маркетинг на Тојота Авто Центар, Ана Трајковска, го претстави моделот пред гостите во салонот, посочувајќи на главната промена од којашто произлегоа сите натамошни промени: „Новиот NX e прв модел што го содржи концептот Тазуна на Lexus во патничката кабина. Земајќи го своето име од јапонскиот збор со којшто се опишува како јавачот ги користи уздите, тој се фокусира да обезбеди директна, интуитивна контрола врз возилото од страна на возачот, следејќи го принципот ‘раце на волан, очи на пат’. Исто така, го подигнува квалитетот на возачко искуство, правејќи возачот да се чувствува самоуверен дека владее со своето возило и околината.“

https://photos.app.goo.gl/8oGTPp7uX7o9N4ZLA

Тој нов квалитет на возачко искуство се совпаѓа со изгледот на моделот, што во точно погодена мера соединува динамичност и благородност. Формите и деталите во каросеријата поттикнуваат посилни чувства, тоа повеќе се органски форми, отколку технолошки вештачки форми. NX изгледа мошне убедливо и секој нов круг околу возилото открива по некој нов детал. Многумина ќе оценат дека чоколадната страна на каросеријата е задниот дел.

https://photos.app.goo.gl/R6CpcAnjKMzWhE5M6

Менаџерката за продажба Александра Спасовска Кузмановска, објаснува во кои насоки се одвиваше развојот на втората генерација на најпродаваниот модел на Lexus во Европа: „Целосно новиот NX отвора ново поглавје за Lexus, најавувајќи нова насока како во надворешниот така и во внатрешниот дизајн, нови погонски единици, вклучувајќи го и првиот plug-in хибрид на Lexus (кој обезбедува посилна и поимпресивна врска возач-машина со Lexus Driving Signature), динамични подобрувања кои обезбедуваат покорисно и поврзано искуство во возењето, мултимедија и поврзување од следната генерација и употреба на напредни технологии за повисоко ниво на безбедност и удобност.“

Во продолжение следи целосниот опис на новиот Lexus NX што го подготви Спасовска Кузмановска:

Во споредба со првата генерација NX, вкупната должина се зголеми за 20 mm (сега 4660 mm), меѓуоскиното растојание за 30 mm (2690 mm), ширината за 20 mm (1865 mm) и висината за 5 mm (1640 mm). Овие димензии обезбедуваат повеќе простор во патничкиот простор на задните седишта.

Моќниот, агилен впечаток е подобрен со поширока предна (1605 mm, +30 mm) и задна (1639 mm, +59 mm) трака на тркалата (тоа го овозможува платформата GA-K, Global Architecture K, што ја користи NX). Хаубата е долга и елегантна хауба, арките на тркалата  се широки и под нив има место за тркала со пречник до 20 инчи.

Назад, препознатливите нови карактеристики вклучуваат нови комбинирани задни светла во облик на L, со препознатливото осветлување на Lexus „сечилото“ кое се протега низ ширината на возилото, логото на Lexus е заменето со името „LEXUS“ врежано на задната врата, создавајќи едноставен и модерен изглед.

https://photos.app.goo.gl/HvTaY5xUfTDgfj9U7

Додека возачот го доживува фокусираното, привлечно опкружување создадено со новиот дизајн на пилотската кабина на Tazuna на NX, патниците уживаат зголемено чувство на просторност со зголемено ниво на удобност, квалитет и внимание на деталите што се во суштина Lexus.

Новите карактеристики што го подобруваат амбиентот, го одразуваат принципот на Lexus omotenashi, да ги предвидува потребите на луѓето и да ги направи да се чувствуваат добредојдени и удобно. Тие вклучуваат редослед на влегување и палење на осветлувањето и лично добредојде на повеќечасовниот дисплеј на возачот. Системот за амбиентално осветлување, достапен како стандарден или опционален според рејтингот на моделот, нуди избор од 64 бои кои одговараат на расположението на патникот.

https://photos.app.goo.gl/Pa2tCHmMNzxCnLgx5

Новиот NX е првиот модел на Lexus кој е опремен со електронски систем за ослободување на вратите со е-брави. Овој електронски систем ја заменува познатата внатрешна рачка на вратата со прекинувач со копче сместен веднаш до потпирачот за рака на панелот на вратата.

Статусот на новиот NX како трансформативен модел за Lexus со потенцијал за поголема пенетрација на пазарот дополнително се рефлектира во поширокиот опсег на погонски единици кои користат нови и подобрени технологии, обезбедувајќи нагласени најдобри перформанси во својата класа. Тие го вклучуваат првиот plug-in хибриден електричен погон на Lexus кој ќе биде нов репер во сегментот поради неговата комбинација на моќност, ефикасност и способност за возење со EV. Поставувањето нуди и нов хибриден електричен модел, со значително подобрени перформанси на хибридната технологија од четвртата генерација.

Lexus искористи повеќе од 15 години експертиза во хибридната технологија за да го произведе своето прво plug-in хибридно електрично возило (PHEV), новиот NX 450h +. Новиот модел ќе го забрза воведувањето на електрифицирани возила во согласност со електрифицираната стратегија на Lexus.

Електрификуваниот модел во новата линија NX располага со четирицилиндричен 2,5-литарски хибриден мотор и литиум-јонска батерија што се полни со 18,1 kWh, најголем капацитет во својата класа. Дополнителен заден електричен мотор овозможува постојан погон на сите тркала. Системот за приклучување произведува 306 КС и забрзување од 0-100 km/h за нешто повеќе од шест секунди. Емисиите на CO2 (WLTP во комбиниран циклус) се помеѓу 20 и 26 g/km, а електричниот опсег е помеѓу 69 и 76 km при мешано возење – расте на 89 до 98 km во градско возење. Во однос на економичноста на горивото, тоа е помалку од 3 l / 100 km се поставени како најдобри во класата NX.

Големината и капацитетот на батеријата и знаењето на Lexus за електрифицираната ефикасност комбинираат врвен опсег од 63 km целосно електрично возење и овозможуваат целосно електрично возење со брзина до 135 km/h.

Од суштинско значење е да се спомене дека хибридниот електричен погон на Lexus одржува висока ефикасност кога батеријата е ниска

Електричниот систем за погон на сите тркала E-Four во новиот NX 450h + plug-in хибрид и NX 350h хибрид е надграден така што задниот електричен мотор секогаш работи, обезбедувајќи поголем вртежен момент и овозможувајќи му на возачот подобро држење на патот.

Новиот NX го претставува воведувањето на целосно нова мултимедијална платформа Lexus која  го исполнува приоритетот на корисникот за брзо и интуитивно поврзување во возилото.

https://photos.app.goo.gl/CX6aeT5qzxWXYTFh9

Новата платформа воведува паметни услуги, вклучително и напредна клауд навигација  (каде локалниот пазар ја поддржува технологијата). Обезбедува информации за патување во реално време и ажурирања за сообраќајни настани без користење на планот за податоци на сопственикот. Системот нуди и нов асистент „Hey Lexus“, кој одговара на природните дијалози на гласовните команди како да зборувате со автомобил.

Стандардниот систем Lexus Link Connect користи 9,8-инчен екран на допир, со допир против отсјај и дополнителни копчиња за интуитивен пристап до најчесто користените функции. Тој дава многу побрз одговор, компјутерска моќ, многу побрзо од претходниот систем.

Системот Lexus Link Pro користи нов 14-инчен екран, кој е еден од најголемите во својата класа. Стандардно е за модели од високата класа. Екранот со висока резолуција прикажува јасна графика во сите услови на осветлување, додека брзината на процесорот (CPU) е 3,6 пати поголема од сегашниот систем.

Дона Самер пее за новиот Lexus NX: „I Feel Love“

Новиот NX е првиот модел на Lexus што ја има третата генерација на Lexus Safety System +, опремувајќи го стандардно со сеопфатен пакет на функции за активна безбедност и помош на возачот и поставувајќи нов стандард за откривање несреќи и спречување на ризик.

Подобрувањата воведени со новиот NX вклучуваат понатамошно проширување на можностите на системот пред судир, за откривање мотоцикли и некои цврсти предмети на патеката на автомобилот, како што се дрвја, ѕидови и столбови. Добива и нова карактеристика што ги идентификува ризиците од судир во сообраќајот од спротивната страна или на пешачки премини, при вртење на раскрсница. Неговиот одговор на откривање е побрз, а способноста да се избегне удар е подобрена со додавање на помошник за управување со итни случаи.Со овој развој, системот пред судир може да идентификува и помогне да се избегнат 36 проценти повеќе сценарија за несреќи отколку порано.

Новиот електронски систем за влез и излез со е-брава е поврзан со следење на мртвата точка на автомобилот за да се предупреди за секој сообраќај или велосипедисти кои се приближуваат одзади. Ако открие ризик, ќе ги вклучи предупредувачката ламба и звучникот и ќе го откаже отклучувањето на вратата. Lexus верува дека овој систем може да помогне да се спречат 95 проценти од несреќите предизвикани со отворање на вратите.

До широк опсег на услуги и функции може да се пристапи од далечина со користење на Lexus Link, како што се заклучување или отклучување автомобили и активирање на климатизацијата за претходно загревање или ладење на кабината пред патување – карактеристика што е стандардна за новата гама NX.

Сопствениците на NX 450h + plug-in хибриден електричен уред може да ја користат апликацијата за да го следат напредокот на полнењето, распоредот и поставките.

Гамата на новиот Lexus NX почнува со изведбата NX 350h со самополнечки хибриден погон и со цена од 49.990 евра. Изведбата со приклучен хибриден погон NX 450h+ соодветно доаѓа и со побогато ниво на опременост и цената за моделот изнесува 69.990 евра. Наскоро ќе објавиме подетално за новиот модел на луксузната марка на Toyota. Во меѓувреме ги подготвуваме и кусите инстаграм-приказни од настанот на нашиот профил https://www.instagram.com/automedia.mk/

Дизајнерот Цунео Канасуги зборува за големите промени во Lexus